Sıkça Sorulan Sorular
- Sipariş
- Kargo ve Teslimat
- İade - Değişim
- Ürün ve Alışveriş
eMağaza üzerinden tercih ettiğiniz cihazların detaylarına ulaşabilir, ödeme yöntemi seçebilirsiniz.
Kredi Kartı ile Peşin Ödeme: Cihazın toplam tutarı kredi kartınızdan çekilir.
Faturaya Ek Taksitle Ödeme: Türk Telekom bireysel faturalı hat abonesi iseniz ve cihaz almak için yeterli limitiniz varsa, kontroller sonrasında cihazın taksit tutarı Türk Telekom Mobil faturanıza yansıtılır.
Sepete eklediğiniz cihazlar için Devam butonuna tıkladığınızda cep telefonu numaranız ile giriş yapmanız gerekir. Giriş yaptığınızda abonelik kontrolleriniz yapılır. Kontrol sonucunda kişi ve adres bilgilerini girip siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Tercih ettiğiniz cihazları dilerseniz kredi kartı ile peşin olarak veya Türk Telekom mobil faturanıza ek olarak satın alabilirsiniz.
Türk Telekom bireysel faturalı hat abonesi iseniz, seçtiğiniz cihazı Türk Telekom mobil faturanıza ek olarak alabilirsiniz. Cihazı sepete ekleyip ilerlediğiniz de KolayGiriş ile giriş yapmanız gerekir, giriş yapıldığında hattınızın taksitli cihaz alımı için yeterli limiti olup olmadığı kontrol edilir. Yeterli limitiniz var ise siparişe devam edebilirsiniz. Limitiniz yeterli değilse, limitinizin yeterli olduğu başka bir cihaz seçebilir ya da kredi kartı ile ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.
Sepette farklı ödeme yöntemi seçilmiş ürünler bulunamaz. Bir ödeme yöntemi ile sipariş verdikten sonra farklı bir ödeme yöntemi ile yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
Sipariş alındığında kayıtlı e-posta hesabınıza ve/veya cep telefonu numaranıza bir bilgilendirme mesajı iletilecektir. E-Posta adresinize mail ulaşmadı ise spam mailleri kontrol edebilirsiniz.
Satın alınan cihazlarda değişim yapılmamaktadır.
Siparişiniz kargoya hazırlandığı zaman size bir bilgilendirme e-postası iletilecek.
e-posta içerisindeki linke tıklayarak ya da sipariş takip numarası ile ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden kargonu takip edebilirsin. Ayrıca “Siparişlerim” sayfasında yer alan kargo bölümünden kargo takip numaranızla kargonuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
Siparişler ortalama 1- 3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Ancak adresine teslim süresi, bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterebilir. Resmî tatillerde gönderim yapılmamaktadır. Siparişiniz tatil sonrasında adresinize gönderilir.
Türkiye sınırlarında yer alan tüm şehirlere gönderim yapabilmektedir.
Anlaşmalı kargo firmamız üzerinden kargo takibinizi yapabilirsiniz. Kargo bilgilerini size iletilecek e-postadan ya da “Siparişlerim” sayfasında yer alan kargo bölümünden öğrenebilirsiniz.
Sürat Kargo şirketi ile anlaşmamız bulunmaktadır.
e-Mağaza üzerinden yapılan siparişler adrese teslim olarak gerçekleştirilmektedir. Bayiden teslimat yapılmamaktadır.
Siparişinizi oluştururken teslimat bilgileri adımında cihazı teslim etmek istediğiniz kişi bilgilerini girebilirsiniz.
Paketin hatalı veya hasarlı (yırtılmış, ıslanmış, kusurlu vb.) olması durumunda kargo görevlisine “hasar tespit tutanağı” tutturabilir, tutanak ve hasarlı cihazı kargo görevlisine teslim ederek iade talebinde bulunabilirsin.
Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, ilgili kargo şirketi belirtilen adresi ikinci kez ziyaret eder. İkinci ziyarette de adreste bulunulmazsa, cihaz merkeze geri gönderilir ve otomatik iade sürecine girer.
Ürün, faturası ile iade edilmelidir.
Koşulsuz cayma hakkı kullanım süresi ürün tesliminden itibaren 14 gündür. İade talebi iletildikten sonra ürünün en fazla 14 gün içinde kargoya teslim edilmesi gerekmektedir.
İade etmek istediğiniz ürün/ürünler tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber hasar almayacak şekilde paketlenerek iade edilmelidir.
İade edilecek ürün fiziksel hasar (çizik, kırık, çatlak, sıvı teması vb) görmemiş olmalıdır.
Cayma hakkı kullanımında satın alınan ürün ile birlikte gönderilmiş olan hediye ürün varsa iade edilmelidir. Hediye ürünlerin de fiziksel hasar almamış ve ürün bütünlüğünün bozulmamış olması gerekmektedir.
Ürünün iade edilmesi durumunda varsa ürün ile birlikte sağlanmış olan faydaların ( tüm hediye çeki, indirim kodları vb) iadesi talep edilecektir.
Kişisel hijyen kuralları gereği vücutla birebir temas gerektiren ve sağlık açısından tehlike oluşturabilecek ürünler (tüm kişisel kullanım ürünleri, kulak içi kulaklık, köpek takip cihazı gibi ürünler vb.) kutuları açılmış ise iade alınamayacaktır. Bu ürünler ambalajı açılmamış ise iade edilebilir.
Kurye/kargo yetkilisi tarafından teslim edilen ürünlerin kontrol edilerek teslim alınması gerekmektedir. Siparişin teslimi sırasında ambalajın ve/veya ürünün kırık, hasarlı olması durumunda kargo/kurye firmasına hasar tespit tutanağı imzalatılarak ürün teslim alınmamalıdır.
İade edilen ürünler satıcıya ulaştıktan sonra teknik servis tarafından incelemeye alınacaktır. İade koşullarına uygun olmayan ürünler adresinize geri gönderilecektir.
İade edilen ürünler satıcıya ulaştıktan sonra 5 iş günü içerisinde teknik servis tarafından incelemesi yapılarak iade süreci sonuçlandırılır.
Satılabilir veya kullanılabilir özelliğini yitirmiş veya hasar görmüş ürünler için cayma hakkı kullanılamaz.
Satın alınan ürünler için değişim seçeneğimiz mevcut değildir. Ancak kullanılmamış ürünler için 14 gün içerisinde cayma hakkı kullanılabilir. Bu süre ürünün size teslim edildiği tarihten itibaren başlar. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yönelttiğiniz tarih itibari ile 14 gün içerisinde ürünü geri göndermeniz gerekmektedir.
e-Mağaza>Giriş Yap> Hesabım> Cihazlarım menüsünden iade sürecini başlatabilir, talebinizi oluşturduğunuzda size verilecek iade kodu ile anlaşmalı kargo firmasına ücretsiz şekilde iadenizi yapabilirsiniz.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce Siparişlerim menüsünden altından ilgili sipariş seçilerek iptal talebinde bulunulabilir. Faturası kesilmiş ya da kargo süreci başlatılmış siparişler iptal edilemez. Kargo teslimi sonrasında iade yapılabilir.
Ürün iadesi edildiğinde, ürün incelenir, iadeye uygun olması durumunda ücret iadesi siparişin verildiği kart/faturaya yapılır. Taksitli ödemelerin iadesi banka süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.
Cihazın satış tarihinden itibaren cihaz üreticilerinin belirlemiş olduğu garanti süresi içerisinde arıza bildirimlerini üreticilerin yetkili teknik servislerine yapabilirsiniz. Bulunduğunuz konuma en yakın yetkili teknik servis bilgilerine ilgili markanın internet sayfalarından ulaşabilirsiniz. Dilerseniz anlaşmalı teknik servisimiz BDH’tan destek de alabilirsiniz, hizmet verdiği markaları https://www.bdh.com.tr/uretici-garanti-hizmetleri web sayfasından öğrenebilirsiniz.
Arızalı ürünler ile alakalı teknik servislerin yaptığı işlemler ve kararlar dikkate alınmalıdır.
Yasal bir başvurunuz olması durumunda ilgili yasal merciinin vermiş olduğu karar ile üretici firmanın teknik servislerine başvurularınızı yapabilirsiniz.
Favorilere eklenen ürünleri eMağaza anasayfa üzerinden giriş sekmesinden ulaşıp listeleyebilirsiniz. Dilerseniz favorilediğiniz ürünlerin yanındaki kalp simgesine tekrar tıklayarak ürünleri listenizden silebilir ya da benzer ürünleri ekleyebilirsiniz.
Ürün detay sayfasında stoğu tükenen ürünler için gelince haber ver sekmesiyle birlikte e-mail adresinizi girerek bilgi alabilirsiniz.
e-Mağaza ana sayfasından hesabınıza giriş yaptığınızda ana menünün yer aldığı bandın sağ tarafında bulunan alışveriş sepeti ikonundan görüntülenebilir.